خرید میکروسوییچ فشاری بدون قرقره TZ-8111

خرید میکروسوییچ فشاری بدون قرقره  TZ-8111 یک نوع کلید است که وظیفه قطع و یا وصل نمودن جریان برق در مدارات الکترونیکی می باشد. اولین میکروسوئیچ به وسیله پیتر مک گل در سال ۱۹۳۲ میلادی ساخته شد. مک گل در شرکت باتری سازی برگس کار می کرد و در سال ۱۹۳۷ میلادی یک شرکت با نام تجاری میکروسوئیچ بنا کرد. در حال حاضر شرکت های مختلفی در زمینه ساخت میکروسوئیچ های در حال فعالیت می باشند.

 

میکروسوییچ فشاری بدون قرقره CNTD مدل TZ-8111

این محصول مشابه به لیمیت سوییچ فشاري قرقره دار TZ-۸۱۱۲ CNTD می باشد و تنها تفاوت آن  این است که در این مدل بر خلاف مدل TZ-8112، بدون قرقره می باشد. 

دانلود کاتالوگ 

 

میکروسوییچ فشاری بدون قرقره CNTD مدل TZ-8111 توانائي عمل در محيط با رطوبت %۹۵ را دارد.

 

انواع کاربردهای لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ‌ها به دلیل استحکام، سهولت در نصب و عملکرد قابل‌اعتماد در محیط‌های مختلف، کاربردهای مختلفی دارند که می‌توان برای مثال به ماشین‌های برش، نوار‌های نقاله، ماشین‌های تراش خودکار، جرثقیل‌ها و بالابر‌ها و به‌طورکلی در اکثر ماشین‌هایی که کنترل حرکت ابعادی در آن‌ها موردنیاز است اشاره کرد.عمدتاً لیمیت سوئیچ‌ها با یک رله کنترلی، یک کنتاکتور و یا به‌عنوان ورودی در یک PLC مورداستفاده قرار می‌گیرد. لیمیت سوئیچ‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف نظیر فشاری ساده ، اهرم دار، آنتنی ، غلطکی و فنری جهت کاربردهای مختلف در صنعت وجود دارد.

 

نکات مهم در انتخاب یک میکروسوئیچ

  • نوع لیمیت سوئیچ بسته به کاربری (اهرمی، قرقره‌ای، فشاری و...)
  • جنس بدنه لیمیت سوئیچ (فلزی، باکلیت) بسته به محیط کاری
  • شکل ظاهری لیمیت سوئیچ بسته به مکان مورد استفاده 
  • تعداد و نوع کنتاکت